Συνολικές προβολές σελίδας

"Print this page"

music

kersoras

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΠΟΙΗΤΗΣ, ΟΎΤΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ, ΟΎΤΕ ΚΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ. ΕΊΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ. ΌΣΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΑ ΜΟΥ ΆΡΕΣΑΝ Ή ME ΆΓΓΙΞΑΝ -ΠΙΟ ΒΑΘΙΆ ΑΠ' Ο,ΤΙ ΣΥΝΗΘΩΣ- ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΡΈΣΟΥΝ Ή ΑΓΓΊΞΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΌ ΕΣΑΣ!!!

Κυριακή 19 Ιουλίου 2009

Τι λέει το κάθε ζώδιο μετά από το sex?

Τι λέει το κάθε ζώδιο μετά από το sex?





Κριός : Ωραία, πάμε πάλι από την αρχή...


Ταύρος : Πεινάω... πιάσε την πίτσα...


Δίδυμοι : Μήπως είδες πουθενά το τηλεκοντρόλ?


Καρκίνος : Πότε παντρευόμαστε;;;


Λέων : Καλά ε; Δεν παίζομαι...


Παρθένος : Πρέπει να πλύνω τα σεντόνια


Ζυγός : Μου άρεσε, αν σου άρεσε...


Σκορπιός : Έχω την αίσθηση πως πρέπει να σε "λύσω"...


Τοξότης : Μη με πάρεις τηλέφωνο, θα σε πάρω εγώ


Αιγόκερως : Α! Έχεις και πιστωτικές;;;


Υδροχόος : Τώρα ας το δοκιμάσουμε και χωρίς ρούχα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

weather -ΚΑΙΡΟΣ-