Συνολικές προβολές σελίδας

"Print this page"

music

kersoras

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΠΟΙΗΤΗΣ, ΟΎΤΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ, ΟΎΤΕ ΚΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ. ΕΊΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ. ΌΣΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΑ ΜΟΥ ΆΡΕΣΑΝ Ή ME ΆΓΓΙΞΑΝ -ΠΙΟ ΒΑΘΙΆ ΑΠ' Ο,ΤΙ ΣΥΝΗΘΩΣ- ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΡΈΣΟΥΝ Ή ΑΓΓΊΞΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΌ ΕΣΑΣ!!!

Κυριακή 5 Ιουλίου 2009

CHAMPANGE COCKTAIL-BELLINI



========-------------------------===========
Η δικιά μου άποψη είναι ότι αν βγείτε με μία κυρία και δεν έχει κάποιο σταθερό ποτό ή κοκτέιλ και θα θέλατε να τις κάνετε εντύπωση, αλλά πάνω από όλα να την ευχαριστήσετε, θα σας συνιστούσα το κοκτέιλ BELLINI.
.
BELLINI
Υλικά:
Peach juice 4cl
Champagne 8cl

Εδώ δεν χρειαζόμαστε σέικερ.
Ρίχνουμε σε ένα δροσισμένο ποτήρι πρώτα τον χυμό ροδάκινου και μετά την σαμπάνια. Ανακατεύουμε προσεκτικά μέσα στο ποτήρι μ’ ένα κουτάλι του μπαρ και σερβίρουμε χωρίς καλαμάκι, με γαρνιτούρα μικρό κομματάκι από ροδάκινο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

weather -ΚΑΙΡΟΣ-