Συνολικές προβολές σελίδας

"Print this page"

music

kersoras

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΠΟΙΗΤΗΣ, ΟΎΤΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ, ΟΎΤΕ ΚΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ. ΕΊΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ. ΌΣΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΑ ΜΟΥ ΆΡΕΣΑΝ Ή ME ΆΓΓΙΞΑΝ -ΠΙΟ ΒΑΘΙΆ ΑΠ' Ο,ΤΙ ΣΥΝΗΘΩΣ- ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΡΈΣΟΥΝ Ή ΑΓΓΊΞΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΌ ΕΣΑΣ!!!

Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Πενταψήφιοι αριθμοί και χρέωση ? όχι πια



Πενταψήφιοι αριθμοί και χρέωση ? όχι πια

Το 11880 και γενικά όλες αυτές οι υπηρεσίες μας προσφέρουν την υπηρεσία σύνδεσης με έναν αριθμό. Είναι μια υπηρεσία που την προβάλλουν γιατί εμείς χρεωνόμαστε τα κερατά μας ενώ αυτοί κερδίζουν. Ουσιαστικά μας πιάνουν κορόιδα και το προβάλλουν σαν παρεχόμενη υπηρεσία. Ήρθε η ώρα να τους κοροϊδέψουμε εμείς. Από σταθερό τηλέφωνο καλούμε το 210 1188000 που αν έχουμε εναλλακτικό πάροχο με δωρεάν σταθερά δεν χρεωνόμαστε αν όχι την χρεωνόμαστε σαν αστική, και τους λέμε με συνδέετε στο 69 τάδε? και σου λένε "Ευχαριστούμε σας ενημερώνουμε ότι η χρέωση συνεχίζεται" Η οποία συνεχίζεται ποτέ!
Τώρα δεν προτιμάτε το 118807 Σας έχω κι άλλα.
210 1188800 ΟΤΕ
2101185000 VIVODI
210 1183300 Vodafone
210 1182100 Δεν την ξέρω
Ουσιαστικά αυτό που κάνουμε είναι 210 + υπηρεσία + 00
Οι εταιρείες αυτές ψοφάνε να τους καλέσουμε να μας συνδέσουν και να χρεωνόμα¬στε υποτίθεται. Ιδίως κάτι μικρές σαν το 11821.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

weather -ΚΑΙΡΟΣ-