Συνολικές προβολές σελίδας

"Print this page"

music

kersoras

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΠΟΙΗΤΗΣ, ΟΎΤΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ, ΟΎΤΕ ΚΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ. ΕΊΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ. ΌΣΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΑ ΜΟΥ ΆΡΕΣΑΝ Ή ME ΆΓΓΙΞΑΝ -ΠΙΟ ΒΑΘΙΆ ΑΠ' Ο,ΤΙ ΣΥΝΗΘΩΣ- ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΡΈΣΟΥΝ Ή ΑΓΓΊΞΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΌ ΕΣΑΣ!!!

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

Tα χαρακτηριστικά του τέλειου συντρόφου!


Tα χαρακτηριστικά του τέλειου συντρόφου!


-Ξέρει και μπορεί να διαβάζει τη σκέψη και να
καταλαβαίνει τις ανάγκες μου χωρίς να τις έχω εκφράσει.

-Ξέρει πότε πρέπει να γελάσει και πότε πρέπει να κλάψει.

-Πάντα με ακούει και με καταλαβαίνει και έχει μια καλή
κουβέντα για να μου συμπαρασταθεί να με
εμψυχώσει ή να με στηρίξει.

-Είναι δίπλα μου στις καλές αλλά και στις κακές στιγμές.

-Νοιάζεται!

-Με αγαπά με όλη την ψυχή του και με αποδέχεται
έτσι όπως είμαι.

-Είναι ειλικρινής και με μένα αλλά και με τον εαυτό του.

-Μπορώ να τον εμπιστευτώ σαν μέλος της οικογένειας μου ,
μπορώ να βασιστώ πάνω του όπως σε ένα καλό φίλο ,
μπορώ τον αγαπώ σαν τον τέλειο σύντροφο.

-Είναι ανοιχτός ως προς τα συναισθήματα του και
ανταποκρίνεται στα δικά μου.

-Ξέρει ότι σε μια σχέση πρέπει να κάνουμε υποχωρήσεις.

-Δεν είναι επικριτικός και κυκλοθυμικός.

-Έχει χιούμορ.

-Έχει κοινά ενδιαφέροντα με μένα.

-Δεν προσπαθεί να με αλλάξει.

-Μπορεί να διαφωνήσει μαζί μου χωρίς να μου βάλει τις φωνές.

-Με υποστηρίζει στις προσπάθειες και τους στόχους μου.

-Θυμάται όλα εκείνα τα μικρά και ασήμαντα που
κάνουν εμένα ευτυχισμένο.

-Τον θαυμάζω!

-Κατανοεί την σοβαρότητα των προβλημάτων
που αντιμετωπίζουμε.

-Με κάνει να χαμογελάω όταν όλα γύρω είναι μαύρα.

-Μου λέει πάντα την αλήθεια ακόμα και όταν δεν
θέλω να την ακούσω.

-Δεν με πληγώνει σκόπιμα.

-Είναι ρομαντικός και γλυκός , έτσι απλά , χωρίς λόγο.

-Θα έκανε τα πάντα για να μου δείξει
πόσο πολύ με αγαπάει.

-Με σέβεται σαν προσωπικότητα.

-Μοιράζεται τα όνειρα του μαζί μου.

-Με συγχωρεί όταν κάνω λάθος.

-Με κάνει να νιώθω άνετα.

-Είναι φίλος , σύντροφος , εραστής .

-Με αφήνει να είμαι ο εαυτός μου!

Η ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ΓΝΩΜΗ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ?

1 σχόλιο:

Κυκλοδίωκτον είπε...

Πολλά Άρλεκιν θα χει διαβάσει όποια το 'γραψε αυτό!

-Ξέρει και μπορεί να διαβάζει τη σκέψη και να
καταλαβαίνει τις ανάγκες μου χωρίς να τις έχω εκφράσει.
Μάλλον για μάντη θα ψάχνει, γιατί άμα δεν συζητήσεις πού να ξέρει ο άλλος τι θα 'θελες;

-Ξέρει πότε πρέπει να γελάσει και πότε πρέπει να κλάψει.
Στα βαφτίσια γελάμε στις κηδείες κλαίμε; Κάτι τέτοιο δηλαδή;
Ήμαρτον!!!

-Θα έκανε τα πάντα για να μου δείξει πόσο πολύ με αγαπάει.
-Με σέβεται σαν προσωπικότητα.
(μ' αρέσει που είναι δίπλα-δίπλα αυτά τα δυο!)
Απ' τη μια θέλει να τη σέβεται σαν προσωπικότητα, απ' την άλλη όμως θέλει -αν τύχει- να τσαλακώσει την αξιοπρέπειά του και να κάνει τα πάντα για να της δείξει ότι την αγαπάει.

Αχ, γίνε ρεζίλι σ' όλο τον κόσμο αγάπη μου για να δείξεις πόσο μ' αγαπάς (να δουν δηλαδή οι άλλοι ότι εγώ έχω την εξουσία σ' αυτή τη σχέση, ότι μου ανήκεις κλπ κλπ), αλλά τη δική μου προσωπικότητα μην την πειράξεις, να την "σέβεσαι"!

Δυο μέτρα και δυο σταθμά η κυρία;

Κάτι τέτοια διαβάζουν οι άντρες και την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια...

Και η μεγάλη μου απορία:
Αυτή του προσφέρει τουάχιστον(!) όσα του ζητάει;

Κι άλλη μια απορία:
Εσύ, γιατί ανεβάζεις τόσα πολλά μαζεμένα; Για να μην προλαβαίνει να τα βλέπει και να τα σχολιάζει το... πολυπληθές κοινό σου και να τα κρύβεις σκεπάζοντάς τα με άλλα;

Και πού πήγε η διαφήμιση που μου 'κανες βρε ΚΨΜ?

(χιχιχιχι....)

weather -ΚΑΙΡΟΣ-