Συνολικές προβολές σελίδας

"Print this page"

music

kersoras

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΠΟΙΗΤΗΣ, ΟΎΤΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ, ΟΎΤΕ ΚΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ. ΕΊΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ. ΌΣΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΑ ΜΟΥ ΆΡΕΣΑΝ Ή ME ΆΓΓΙΞΑΝ -ΠΙΟ ΒΑΘΙΆ ΑΠ' Ο,ΤΙ ΣΥΝΗΘΩΣ- ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΡΈΣΟΥΝ Ή ΑΓΓΊΞΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΌ ΕΣΑΣ!!!

Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

'' ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ''

Οταν γελας

κινδυνευεις να σε περασουν για χαζο."

-Και τι μ'αυτο ; Οι χαζοι διασκεδαζουν πολυ.

"Οταν κλαις

κινδυνευεις να σε χαρακτηρισουν συναισθηματικο."

-Μου αρεσει .Τα δακρυα βοηθουν.

"Οταν ανοιγεσαι στον αλλον

κινδυνευεις να μπλεχτεις"

-Ποιος λεει οτι το μπλεξιμο ειναι κινδυνος.

"Οταν εκδηλωνεις τα συναισθηματα σου
κινδυνευεις να δειξεις τον πραγματικο σου εαυτο"

-Και τι αλλο εχω να δειξω ;

"Οταν εκθετεις τις ιδεες και τα ονειρα σου μπροστα σε αλλους

κινδυνευεις να χαρακτηρισθεις αφελης"

-Α μ'εχουν χαρακτηρισει πολυ χειροτερα.

"Οταν αγαπας
κινδυνευεις να μη στο ανταποδωσουν"

-Δεν αγαπω για να μου το αναποδωσουν.

"Οταν ζεις

κινδυνευεις να πεθανεις"

-Ειμαι ετοιμος γι'αυτο.

"Οταν ελπιζεις

κινδυνευεις ν'απογοητευθεις

κι οταν δοκιμαζεις κινδυνευεις ν'αποτυχεις"

- Ναι, αλλα πρεπει να ρισκαρεις γιατι ο μεγαλυτερος κινδυνος στη ζωη ειναι να μη ρισκαρεις τιποτε.

Εχεις παραιτηθει απο την ελευθερια σου.

Μονο ο ανθρωπος που ρισκαρει ειναι πραγματικα ελευθερος...

ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ .

Να ζεις, ν'αγαπάς, να μαθαίνεις..
Αμα ξεχάσεις να ζεις αλλά αγαπάς και δεν μπορείς να το ζήσεις ?
Αμα μαθαίνεις μπορείς να μάθεις να ζεις ?

Παράξενα τα συναισθήματα του τελευταίου καιρού.
Μοιρασμένα.
Να θες να φύγεις, να θες να μείνεις.. Ούτε ξέρεις τι.
Να βγαίνει ένα φως μέσα στο σκοτάδι αλλά να μην μπορείς να το δεις
γιατί είναι τόσο δυνατό που σε τυφλώνει..

4 σχόλια:

Κυκλοδίωκτον είπε...

Πωπω τι όμορφο που το κανες!
Και η φώτο καταπληκτική! Πώς τα κατάφερες και έβαλες το κείμενο ανάμεσα στα χέρια της;
(Με έστειλες πάλι! Σε παραδέχομαι!)

Άλλαξες και το φόντο σε μπλε έβαλες και μπλε φώτο, όλα ...κομπλέ!

Σου εύχομαι:
Καλές μπλε αναρτήσεις, καλά μπλε όνειρα και καλή μπλε μπλογκοκαριέρα!

(όπως λέμε: α μπλε μπλα-μπλα μπλογκ!)

Υ.Γ.
Μην ανησυχείς. Τα χρωστούμενα θα τα βρούμε!

Blue Dreamer είπε...

FILENADITSA THANKS ISE TOSO GLIKIA + KALI POU ISE SAN PARAMITHI....

Κυκλοδίωκτον είπε...

Πέντε κοπέλες κι εσύ μόνος.
Κάπως έτσι ξεκίνησε.
Στον διάδρομο του θεάτρου, καθώς μας οδηγούσε η ταξιθέτρια στις θέσεις, την πείραξα: "Ήρθαμε με εκδρομικό", "Είναι κι άλλοι, πιο πολλοί, που ήρθαν ομαδικά" μου απάντησε. "Μπα! Οργανώνουν εκδρομές με γκρουπ για να έρθουν στο θέατρο;" απόρησα χιουμοριστικά...

"Κύριε καθηγητά, κύριε καθηγητά που είναι οι θέσεις μας", φώναξα για να τσιμπήσει η ταξιθέτρια... και τσίμπησε.
"Είστε καθηγητής;" σε ρώτησε, "Ναι, του Κάμα-Σούτρα" της απάντησες, με τη γνωστή πλέον ατάκα που συνοδεύει τον νεοαποκτηθέντα 'τίτλο' σου...

Στο διάλειμμα, και ενώ οι υπόλοιπες είχαν βγει για τσιγάρο κι εγώ έκανα βουτιά στο δικό σου κουτί με τα ποπ κορν (μανιώδης ποπκορνίστρια είχα ήδη τελειώσει τα δικά μου), μου ζήτησες να σε βοηθήσω να κάνεις ένα μπλογκ.

Μου το'χες ξαναπεί αλλά δεν έδωσα σημασία, νομίζοντας ότι απλώς είδες το δικό μου και θα 'θελες ίσως κάποτε να ανοίξεις κι εσύ ένα, χωρίς ιδιαίτερη επιθυμία.

Λέγοντας διάφορα χαζά για το πιθανό όνομα, ξαφνικά σε ενέπνευσαν τα σκηνικά και βρήκες το BlueDreamer.
Έλα όμως που όλες οι διευθύνσεις σχετικές με μπλουντριμερ ήταν πιασμένες κι έτσι το μπλογκ σου κατέληξε να έχει την διεύθυνση σε ελληνική απόδοση: "γαλάζιο όνειρο".

Κάπως έτσι ξεκίνησε αυτό το μπλεμπλόγκ (μία λέξη, έχει πιο ωραία ηχητική).
Όμως δεν περίμενα να είσαι τόσο χειμαρώδης στις αναρτήσεις σου!
Άντε να δούμε σε πόσον καιρό θα καταλαγιάσει αυτή η ορμή απανωτών αναρτήσεων...

(Θα βάλω χρονόμετρο να ξέρεις!)

Ανώνυμος είπε...

my friend maicher i think you can understand GREEK AND i don't know why you don't write me back greek too but any way thanks what you sent me .......

weather -ΚΑΙΡΟΣ-