Συνολικές προβολές σελίδας

"Print this page"

music

kersoras

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΠΟΙΗΤΗΣ, ΟΎΤΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ, ΟΎΤΕ ΚΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ. ΕΊΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ. ΌΣΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΑ ΜΟΥ ΆΡΕΣΑΝ Ή ME ΆΓΓΙΞΑΝ -ΠΙΟ ΒΑΘΙΆ ΑΠ' Ο,ΤΙ ΣΥΝΗΘΩΣ- ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΡΈΣΟΥΝ Ή ΑΓΓΊΞΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΌ ΕΣΑΣ!!!

Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

ΕΣΎ ????

-Το να γελάς με κάποιον άλλο είναι ένας πολύ
ωραίος τρόπος να μάθεις να γελάς με τον εαυτό σου
-------------------------------------------------
Είτε νομίζεις ότι μπορείς, είτε νομίζεις ότι δεν
μπορείς, έχεις δίκιο.
-------------------------------------------------
Όλοι οι καταπληκτικοί άνθρωποι που ξέρω είναι
καταπληκτικοί επειδή έτσι πιστεύουν
ΕΣΥ?
-----------------------------------------------
Δεν βλέπουμε τον κόσμο όπως είναι αλλά όπως είμαστε.
-----------------------------------------------

2 σχόλια:

Κυκλοδίωκτον είπε...

Μου αρέσει που φιλοσοφείς και μπήκα και επίσημα στους αναγνώστες σου.
Ελπίζω να σου 'κανα καλό μπλογκοποδαρικό...

:)))

Blue Dreamer είπε...

THANKS

weather -ΚΑΙΡΟΣ-