Συνολικές προβολές σελίδας

"Print this page"

music

kersoras

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΠΟΙΗΤΗΣ, ΟΎΤΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ, ΟΎΤΕ ΚΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ. ΕΊΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ. ΌΣΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΑ ΜΟΥ ΆΡΕΣΑΝ Ή ME ΆΓΓΙΞΑΝ -ΠΙΟ ΒΑΘΙΆ ΑΠ' Ο,ΤΙ ΣΥΝΗΘΩΣ- ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΡΈΣΟΥΝ Ή ΑΓΓΊΞΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΌ ΕΣΑΣ!!!

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

Η ορχήστρα των λαχανικών

Η ορχήστρα των λαχανικών ιδρύθηκε το 1998 στη Βιέννη.
Αποτελείται από 11 μουσικούς που χρησιμοποιούν αποκλειστικά λαχανικά, επεξεργασμένα ή όχι, με αποτέλεσμα να παράγουν ένα άψογο και αιθέριο μουσικό αποτέλεσμα.
Έχουν δώσει πολλές συναυλίες ανά τον κόσμο και συχνά οργανώνουν σεμινάρια για την κατασκευή και τον τρόπο παιξίματος των λαχανο-οργάνων.
Το παρακάτω video είναι χαρακτηριστικό.

2 σχόλια:

Κυκλοδίωκτον είπε...

Το αιθέριο αποτέλεσμα πού ήταν;
Πιο πολύ πρωτόγονες καταστάσεις μου θύμισε και σε μια στιγμή έλεγα θα ακούσω από κάπου και κανένα μπεεεεεε...

(Τουλάχιστον αυτοί οι μουσικοί δεν θα ..πεινάσουν-χιχιχιχιχιχι...)

ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΑ ΑΚΙΝΗΤΑ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

weather -ΚΑΙΡΟΣ-