Συνολικές προβολές σελίδας

"Print this page"

music

kersoras

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΠΟΙΗΤΗΣ, ΟΎΤΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ, ΟΎΤΕ ΚΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ. ΕΊΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ. ΌΣΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΑ ΜΟΥ ΆΡΕΣΑΝ Ή ME ΆΓΓΙΞΑΝ -ΠΙΟ ΒΑΘΙΆ ΑΠ' Ο,ΤΙ ΣΥΝΗΘΩΣ- ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΡΈΣΟΥΝ Ή ΑΓΓΊΞΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΌ ΕΣΑΣ!!!

Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ

ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ


Προσέξτε! Υπάρχουν πολλών ειδών οδηγοί οι οποίοι αργήσανε και τρέχουν, τρέχουν να προλάβουν να πάνε στην δουλεία τους, είτε τους πήρε λιγουλάκι ο ύπνος, είτε επειδή έπρεπε να πάνε πρώτα το παιδί στο σχολείο, είτε από το προηγούμενο βράδυ η γυναίκα τους είχε κέφια και τους ξεθέωσε...
Πάντως, πάντα υπάρχει κάποιος λόγος που είναι σοβαρός... και φυσικό είναι να τρέχουμε σαν τρελοί στους δρόμους για να προλάβουμε.
Να προλάβουμε τα πάντα: τη δουλεία, το σχολείο, τη γυναίκα, την ερωμένη, το φούρνο, τα ψώνια, το γκόμενο, τον ψαρά, τον μασκαρά, βρε να προλάβουμε...
Κι εκεί που τρέχουμε... τσαααααααααακ να μια λακκουβάρα...
Ρε συ, πού βρέθηκε αυτή η λακκούβα;
Πωωωωωωωωω, κόντεψα να πέσω μέσα, άλλα εγώ σαν γάτος με αντανακλαστικά πόντικα, την ξέφυγα...
Ωρέ φαινότανε λες και κάνανε καμία γεώτρηση...
Ππωωωωωωωω, δεν με πιστεύετε εεεε;
Για κοιτάξτε την! Ρίξτε της μια ματιά! Όχι, ρίξτε της μια ματιά και πέστε μου εσείς δεν θα πέφτατε μέσα εεεεεε;

















Μα, μιλάμε ΓΙΑ λακκουβάρα εεεεε;





...














Λοιπόν, έχω μια καταπληκτική ιδέα να προτείνω στους υπεύθυνους.
Μιλώ για τους κυρίους που λύνουν και δένουν για ό,τι έχει σχέση με τους δρόμους και με την κυκλοφορία, αφού δεν πρόκειται να μας κάνουν σωστούς δρόμους.
Εειδή δεν πρόκειται να γίνουμε ποτέ σωστό κράτος, να τοποθετήσουμε παντού τρύπες ώστε να μην τρέχουν οι τρελοί οδηγοί, αλλά αυτές οι τρύπες να μην είναι τρύπες...
Όχι, δεν είμαι μουρλός, πολύ καλά τα λέω...
Για κοιτάξτε λίγο πιο κάτω και θα καταλάβετε.
Αυτά που σας λέω είναι μία λύση για τους ραλίστες...
Κι εγώ ραλίστας είμαι... μη νομίζετε ότι είμαι έξω από την παρέα...


















Καλή ιδέα έτσι; Ειδικά σε περιοχές κοντά σε σχολεία .....

Και δε χρειάζεται να καταλήξουμε κάπως έτσι μετά από το πολύ στρεςςςςςςςς εεεεεεε;
Λέτε να δούμε κανέναν οδηγό σε καμία κεντρική οδό να κάνει τίποτα περίεργα;
Για δείτε το παρακάτω βίντεάκι:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

weather -ΚΑΙΡΟΣ-