Συνολικές προβολές σελίδας

"Print this page"

music

kersoras

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΠΟΙΗΤΗΣ, ΟΎΤΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ, ΟΎΤΕ ΚΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ. ΕΊΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ. ΌΣΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΑ ΜΟΥ ΆΡΕΣΑΝ Ή ME ΆΓΓΙΞΑΝ -ΠΙΟ ΒΑΘΙΆ ΑΠ' Ο,ΤΙ ΣΥΝΗΘΩΣ- ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΡΈΣΟΥΝ Ή ΑΓΓΊΞΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΌ ΕΣΑΣ!!!

Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2009

Φιλία…

Φιλία είναι ένα αίσθημα.
Γεννιέται μ' ένα βλέμμα..
Ζει μ' ένα χαμόγελο...
Πεθαίνει μ' ένα ψέμα...


Η φιλία είναι ίσως ο ισχυρότερος δεσμός μετά την οικογένεια δεν με παρεξηγούν αν τους ξεχνάς, δεν κρατάνε κακία, μπορεί να κάνουμε να μιλήσουμε μήνες από κοντά κι όμως μόλις τους δω θα είναι πάλι σαν να ήμασταν μαζί πριν λίγο…αυτό δεν έχει σημασία; να μπορείς να βασιστείς σε κάποιον,να νιώσεις σιγουριά στην αγκαλιά τους..δεν χρειάζεται να σου μιλήσει, δεν χρειάζεται να σε συμβουλέψει φτάνει να σε αγκαλιάσει και να σε ακούσει…έχω πολλές παρέες, παρότι στη ζωή μου γενικότερα είμαι αρκετά κλειστός χαρακτήρας, δεν ανοίγομαι εύκολα, δεν εκμυστηρεύομαι εύκολα, θέλει προσπάθεια για να με κάνουν οι άλλοι ψυχικά «δικό τους»
Όταν όμως αγαπήσω τους φίλους μου μπορώ να τους δώσω τα πάντα…και είναι άκρως σημαντικό να δίνεις…να δίνεις στους ανθρώπους γύρω σου χωρίς να περιμένεις αντάλλαγμα…να δίνεις για να τους κάνεις ευτυχισμένους…τώρα αν καταφέρεις να πάρεις κιόλας, αυτό κι αν είναι ευτυχία!δεν πιστεύω ότι στη ζωή μας μπορούμε να έχουμε πολλούς πραγματικούς φίλους, ένας φτάνει για να σε καλύψει για μια ζωή… ο φίλος είναι μαζί σου και στα εύκολα και στα δύσκολα, χαίρεται με τη χαρά σου, πονάει με τον πόνο σου…
Τυχεροί οι άνθρωποι που έχουν έστω και έναν πραγματικό φίλο!

2 σχόλια:

Κυκλοδίωκτον είπε...

Α, ώστε δεν πήγες εκδρομή τελικά εσύ κι έμεινες να ανεβάσεις κι άλλες αναρτήσεις.

Να σε πειράξω λίγο;

Γράφεις: "Δεν με παρεξηγούν αν τους ξεχνάς"
Γιατί να παρεξηγήσουν εσένα αφού άλλος τους ξεχνάει;
Εκτός αν τους ξεχνά ο ...σιαμαίος αδερφός σου ή το άλλο διχασμένο σου εγώ....
(Εδώ που τα λέμε, αυτή η πρότασή σου κρύβει ένα σκοτεινό μυστήριο... κι ας έχει τόση λιακάδα έξω!)

Όμως, πραγματικό δώρο οι καλοί φίλοι.
Αισθάνομαι τυχερή σ' αυτό!

Καλημέραααααααααααααα

Blue Dreamer είπε...

OXI MONO TYXEΡΗ ΑΛΛΑ JOCKER ΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΑ

weather -ΚΑΙΡΟΣ-