Συνολικές προβολές σελίδας

"Print this page"

music

kersoras

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΠΟΙΗΤΗΣ, ΟΎΤΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ, ΟΎΤΕ ΚΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ. ΕΊΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ. ΌΣΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΑ ΜΟΥ ΆΡΕΣΑΝ Ή ME ΆΓΓΙΞΑΝ -ΠΙΟ ΒΑΘΙΆ ΑΠ' Ο,ΤΙ ΣΥΝΗΘΩΣ- ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΡΈΣΟΥΝ Ή ΑΓΓΊΞΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΌ ΕΣΑΣ!!!

Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΕΡΒΙΤΌΡΑ 88 ΕΤΏΝ

Γυναίκα 88 ετών ξεκίνησε να δουλεύει ως σερβιτόρα στα 74 της χρόνια.
Όταν είχε πάει στον ιδιοκτήτη του εστιατορίου, αυτός νόμιζε πως θέλει να βρει δουλειά για την κόρη της ή για την εγγονή της. Πού να ήξερε ο άνθρωπος!
Το καλύτερο είναι ότι κάθε φορά που κάποιος παραγγέλνει , εκείνη του "πετάει" και μια ατάκα! Κάνουν ουρές στο εστιατόριο για να την δουν!
Αν το δούμε και από την δικιά μας σκοπιά, αυτή η γυναίκα θα είναι ο εφιάλτης του υπουργού. Φαντάζεστε να την δει; Θα καταστραφεί ο προϋπολογισμός του 2009...
(Εγώ πάντως θα πήγαινα να την έβλεπα μόλις φτάσει στα 100)
--------------------------------------------
76 χρόνος οδηγούσε στο αντίθετο ρεύμα
Ένας 76χρονος, οδηγούσε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας στην εθνικής οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης επί 40 χιλιόμετρα! Το φαντάζεστε;
Η απορία μου είναι πώς απόφευγε τα υπόλοιπα αυτοκίνητα..
Και κάποια στιγμή ακούγεται από το ραδιόφωνο:
"ΕΚΤΑΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Οδηγός κινείται στο αντίθετο ρεύμα στην Εθνική οδό ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΑΘΗΝΑΣ"
Και μουρμουράει ο οδηγός:
"Καλά ρε συ, μόνο ένας; Αυτοί είναι χιλιάδες"
-------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

weather -ΚΑΙΡΟΣ-