Συνολικές προβολές σελίδας

"Print this page"

music

kersoras

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΠΟΙΗΤΗΣ, ΟΎΤΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ, ΟΎΤΕ ΚΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ. ΕΊΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ. ΌΣΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΑ ΜΟΥ ΆΡΕΣΑΝ Ή ME ΆΓΓΙΞΑΝ -ΠΙΟ ΒΑΘΙΆ ΑΠ' Ο,ΤΙ ΣΥΝΗΘΩΣ- ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΡΈΣΟΥΝ Ή ΑΓΓΊΞΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΌ ΕΣΑΣ!!!

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

οι άντρες διστάζουν να κάνουν στις γυναίκες

Δέκα ερωτήσεις που οι άντρες διστάζουν να κάνουν στις γυναίκες

Αν μπαίναμε, έστω για λίγο, στο μυαλό ενός άντρα εκτός από τα … προφανή θα βλέπαμε και μια σειρά από απορίες.

Δέκα ερωτήσεις που οι άντρες διστάζουν να κάνουν στις γυναίκες
Ερωτήσεις που οι άντρες διστάζουν να απευθύνουν στις συντρόφους τους (αρκετοί ίσως το έχουν πράξει…).
Εμείς σταχυολογήσαμε τις δέκα από αυτές και σας τις παρουσιάζουμε.

Αγάπη μου γιατί έχεις τόσα πολλά ζευγάρια παπούτσια;
Η γυναίκα μου συζητά με τις φίλες της τη σεξουαλική μας ζωή. Πως μπορούν και το κάνουν αυτό οι γυναίκες;
Λέτε να μην ξέρουμε ότι φοράτε ενισχυμένα σουτιέν;
Γιατί αγοράζετε υγιεινές τροφές αφού δεν πρόκειται να τα καταναλώσετε;
Αλήθεια, το μέγεθος μετράει;
Γιατί είναι τόσο δύσκολο να πείσεις μια γυναίκα να κάνετε σεξ; 
Μήπως τελικά το «Ημερολόγιο» είναι μια σαχλή ταινία;
Γιατί οι γυναίκες αγχώνονται για τόσα πολλά θέματα;
Πώς γίνεται μια γυναίκα να είναι ανεκτική με τους άλλους και τόσο «αφεντικό» με τον σύντροφό της;
Κακά αγόρια;Γιατί εμείς δεν σας κάνουμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

weather -ΚΑΙΡΟΣ-