Συνολικές προβολές σελίδας

"Print this page"

music

kersoras

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΠΟΙΗΤΗΣ, ΟΎΤΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ, ΟΎΤΕ ΚΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ. ΕΊΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ. ΌΣΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΑ ΜΟΥ ΆΡΕΣΑΝ Ή ME ΆΓΓΙΞΑΝ -ΠΙΟ ΒΑΘΙΆ ΑΠ' Ο,ΤΙ ΣΥΝΗΘΩΣ- ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΡΈΣΟΥΝ Ή ΑΓΓΊΞΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΌ ΕΣΑΣ!!!

Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

Ο ΠΑΠΑΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ


Ο ΠΑΠΑΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ

Μια χωρική πήγε να εξομολογηθεί τον 15αύγουστο στον παπά του χωριού.
- Παπά μου έκανα πολλές αμαρτίες.
- Λέγε τέκνο μου!
- Να .. ξέρεις πήγα με πολλούς άντρες
- Ναι .. Τίποτε άλλο;
- Το χειρότερο είναι που πήγα και με τον παπά του διπλανού χωριού.
- Αυτό είναι μεγάλο κρίμα..ασυγχώρητο!
- Τι να κάνω παπά μου να συγχωρηθώ;
- Μμμμμμμμμ...Ανέβα στο καμπαναριό και πήδα κάτω.
_ Μα παπά μου.... θα γκρεμοτσακιστώωωωωω!
- Κομμάτια να γίνεις αμαρτωλή....Δεν είχε παπά το χωριό;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

weather -ΚΑΙΡΟΣ-