Συνολικές προβολές σελίδας

"Print this page"

music

kersoras

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΠΟΙΗΤΗΣ, ΟΎΤΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ, ΟΎΤΕ ΚΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ. ΕΊΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ. ΌΣΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΑ ΜΟΥ ΆΡΕΣΑΝ Ή ME ΆΓΓΙΞΑΝ -ΠΙΟ ΒΑΘΙΆ ΑΠ' Ο,ΤΙ ΣΥΝΗΘΩΣ- ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΡΈΣΟΥΝ Ή ΑΓΓΊΞΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΌ ΕΣΑΣ!!!

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

Η ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΠΟΛΗ

Κατά την γνώμη μου η ομορφότερη πόλη ,Το Col mar είναι μια μικρή πόλη στη βορειοανατολική Γαλλία, με πληθυσμό περίπου 65.000 κατοίκους. Είναι γνωστή για τα μουσεία της αλλά και για τα πολλά αρχιτεκτονικά της μνημεία.
Αρκετοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν ότι το Col mar είναι η πιο όμορφη πόλη στην Ευρώπη. Και βλέποντας κανείς τις φωτογραφίες που ακολουθούν, είναι δύσκολο να διαφωνήσει με αυτό!





















1 σχόλιο:

~reflection~ είπε...

Σαν από παραμύθι βγαλμένες οι Φωτογραφίες..

Αυτο που κάνει μαγική την πόλη σε ενα ρεαλιστικό στιγμιότυπο Ζωής είναι η νοοτροπία των Ανθρωπων..

Το τοπίο από μόνο του είναι ένα Ακαμπτο αποτύπωμα αρχιτεκτονικής παρεμβασης του Ανθρωπου..

Τις πόλεις τις Ζωντανεύουν οι Ανθρωποι που ζουν σ'αυτες...

Σε φιλώ.......

weather -ΚΑΙΡΟΣ-