Συνολικές προβολές σελίδας

"Print this page"

music

kersoras

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΠΟΙΗΤΗΣ, ΟΎΤΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ, ΟΎΤΕ ΚΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ. ΕΊΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ. ΌΣΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΑ ΜΟΥ ΆΡΕΣΑΝ Ή ME ΆΓΓΙΞΑΝ -ΠΙΟ ΒΑΘΙΆ ΑΠ' Ο,ΤΙ ΣΥΝΗΘΩΣ- ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΡΈΣΟΥΝ Ή ΑΓΓΊΞΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΌ ΕΣΑΣ!!!

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Γιάννης Πουλόπουλος

Γιάννης Πουλόπουλος

Γιάννης Πουλόπουλος - Το δάκρυ μας σταλιά σταλιά ♫ Giannis Poulopoulos - To dakry mas stalia stalia



Γιάννης Πουλόπουλος - Θα 'θελα να 'χα ♫ Giannis Poulopoulos - Tha 'thela na 'xa



Γιάννης Πουλόπουλος - Ποια νύχτα σ' έκλεψε ♫ Giannis Poulopoulos - Poia nyxta s' eklepse




Γιάννης Πουλόπουλος - Γαλάζια πέτρα ♫ Giannis Poulopoulos - Galazia petra



Γιάννης Πουλόπουλος - Θα πιω απόψε το φεγγάρι ♫ Giannis Poulopoulos - Tha pio apopse to feggari



Γιάννης Πουλόπουλος - Ήλιε μου ήλιε κι ουρανέ ♫ Giannis Poulopoulos - Ilie mou ilie ki ourane


Δεν υπάρχουν σχόλια:

weather -ΚΑΙΡΟΣ-